ska jag eller ska jag inte

fortsätta blogga?

I helgen var min kära vän Jessica här.. hon kom i fredags natt efter att hon hade jobbat.
I lördags åkte vi in till eurostop, Jessica shoppade lite och Felicia skulle tvunget ha en tröja hon hittade på
killavdelningen, en blårandig med en traktor på.. =)
så den fick det bli...

Åkte till citygross för att handla helgens mat, men först fikade vi där, en varsin räkbaguett.
Felicia åt korv med bröd på eurostop

väl hemma igen, hoppade vi i varsin bikini och intog träddäcket hihi
jag hade tidigare i veckan tagit fram och spolat av min solsäng, jessica tog en annan stol och felicia som också
skulle sola fick en strandstol
hon ville ju ligga som vi och satte sig lite fel i stolen så den trillade bakåt. hon slog sig inte men blev rädd och ville inte sitta i stolen mer.

slängde ut ett täckte på trädäcket men det var inte mkt hon låg där hehe

på kvällen grillade vi fläskytterfilé, till det hade vi hemmagjord potatissallad a la hanna =)
norpade receptet av dig hanna, den var riktigt god så den får det bli i fortsättningen :D

gjorde även vitlökssmörs fyllda champinjoner som vi grillade så smöret smälte
hade lite sallad till också.. så vi var riktigt mätta och belåtna sen.

satt och jäste framför tvn och senare klämde vi varsin påse med popcorn med.. mums ;)

på söndagen var vi bara hemma på dagen, jessica blev inspirerad av grannarna som städade sina bilar så hon började städa sin med och jag var inte sen med att städa min med =)

senare kom Lena svärmor hit och skulle passa felicia, totte skulle lägga muren och jag å jessica stack på bilbingo
blev dock ingen vinst.. men var så ruskigt nära flera gånger =(

käkade på mc donalds på kvällen

på måndagsmorgonen körde jag och felicia till falkenberg för att lämna tillbaka en padda som totte hade hyrt..
blev dock dyrare än vi räknat med så jag fick åka tillbaka i dag torsdag och betala..

kom på när jag kom till falkenberg att jag glömt sätta i strömkablen så jag hade kört hela vägen utan lampor på släpet, fy mig..

väl hemma igen så lämnade jag felicia på dagis och jag åkte hem till jessica..

gjorde inte mkt, jessica som fortfarande men steg upp vid halv tio tio..

11.15 skulle hon åka hem och jag stack och hämtade felicia tidigare och jessica hängde med så hon fick säga hejdå..

sen vad jag och felicia gjorde resten av dagen minns jag inte =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0