jag skäms

det var ju jättelängesen jag uppdaterade här...

vad har hänt på sista tiden?

vi har iaf bott 1 år i huset å mer därtill nu.. snarare 1 år å 2 månader =) å 6 dagar hihi

jag har fått praktik plats i en affär... trivs bra men börjar tveka lite ändå då dom velat å typ lovat lite men nu blir det inget av det.. så det blir till att söka sig vidare för den 4 jan är jag åter igen officiellt arbetslös =(

denna vecka har jag varit sjuk tis-tors... vet inte vad som hände men så fort jag gjorde något så rann svetten av mig.. jobbigt..började redan på måndagen på jobbet men stod ut hela dagen iaf..
felicia har med varit snorig å fått vara hemma hos mig..

igår var hon överlycklig att få gå till dagis igen.. Jag å totte skulle iväg på kvällen så älskade Martina ställde upp som barnvakt..
hon åkte med mig hem från jobbet.. släppte av henne utanför dagis för det var ju tina som skulle hämta felicia.. med racervagnen... wroom wroom som felicia sa på morgonen =)

hem å byta om å sen stack vi in till teatern =) skulle se premiären av Ett makalöst bröllop med bla Tomas Pettersson..

den var kanonbra.. skrattade å skrattade..=) det enda negativa var en j-la karl som satt 2 rader framför oss som skrek å viftade med armarna.. väldigt irriterande.... brorsans flickvän var väldigt nära att smälla till han i bakhuvudet.. å jag förstår henne..

fick sen reda på att det var en kompis farbror.. =(

kom hem vid halv elva ca.. felicia sov.. hon hade somnat till pippi haha.. så det blev en lätt läggning för martina.. även om felicia inte är svår att lägga annars heller..

idag blir det till att frosta av frysen på order från svärmor haha.. koppla in kylarna å frysarna i förrådet.. dammsuga under sängen. bäst å ta det när totte e hemma.. får ta bort madrass å sen får nån av oss stå å hålla resårbottnarna så den ene kan dammsuga å torka golvet..=)

annars får vi se vad dagen bjuder på =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack Vännen för de fina orden=9

Du är en av mina bästa vänner o det vet du!

Du är guld värd o sådana som du växer inte på träd, är glad att jag har dig!

KRAM

2009-11-21 @ 19:54:28
URL: http://jessicasnystart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0