Helgen

Helgen har varit kort för oss.. eller rättare sagt för totte.. enbart ledig i lördags :( men så har han det varannan helg...

I lördags var jag med martina på en visning med scrapbooking.. jätteskoj.. fick se en ide med raklödder, svårt å förklara hehe.. men riktigt häftigt..

sen gick vi å käkade lite.. satt å snacka å fick ett sms av totte där han frågade om vi skulle åka till hans mamma
varpå jag svarade: har dom kommit hem, skulle inte dom iväg med husvagnen..

vilket jag inte fattade var att han frågade mig om vi skulle åka ner till högasnäs eller mölle rättare sagt där dom var å campade..

jag åkte hem efter en stunds snackande med martina å packade felicias skötväska sen styrde vi bilen mot Mölle :)

efter att han virrat runt oss på hela campingen så ringde vi å frågade vart exakt dom bodde.. hittade rätt tills slut.

kom dit vid strax efter 17..

snackade, grillade å spelade minigolf.. riktigt skoj

felicia åkte runt på sparkcykel och en vanlig barncykel.. vilket hon älskade.. hon tog på sig en hjälm.. spelade inte roll vilken av barnens haha.. bara det att en del var rätt stora så dom trillade ner i ansiktet hehe..

men roligt hade hon iaf :D

vid halv elva tackade vi för oss och begav oss hemåt.. hemma vid halv tolv, nattade felicia som somnat i bilen men vaknade till när vi kom hem...
tog min bil å drog till martina för lite scrappande hehe.. hann inte så mkt innan totte smsade om att felicia var vaken å skrek.
bara till att packa ihop alla sina 1000 saker å åka hem.. väl hemma så sov både totte å felicia jättegott så jag gjorde dom sällskap i sängen hehe

idag har vi inte gjort speciellt mkt.. lekt å lekt har jag å felicia gjort.. totte åkte till jobbet vid 11 tiden
färgade håret gjorde jag förresten.. är jättenöjd :D

vid strax efter 17 körde jag till svärmor för att dumpa av felicia.. för jag å martina skulle på bilbingo :)

spelade, svor å skrattade, satte på tändningen men fick inte tuta.. så vi vann inget :( bättre lycka nästa gång..
mina föräldrar var också där men vann inget denna gång.. min pappa vann dock 10 000 kr förra veckan.. vilket
han är väl värd :D

hämtade felicia strax efter nio.. käkade snabbt med martina å sen åkte jag å felicia hem..

somnade henne å sen har jag kollat på tv å suttit vid datorn

nu ska jag joina felicia i sängen.. hon somnade i vår säng i kväll.. kan vara rätt skönt å ha henne jämte mig nu när totte
jobbar :)

ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0