ams

har varit på arbetsförmedlingen idag.. är med i en grupp där vi lär oss skriva brev å cv..
har två duktiga personer som hjälper oss :)

pratade mkt om personligt brev idag.. man har mkt att lära hehe

tyckte jag gick upp i tid idag, gjorde väl egentligen det men det var Felicia som var väldigt trött imorse.. stackaren..
här kommer jag å drar upp henne när hon sover så gott

upp å klä på, borsta hennes små tänder, byta blöja och försöka ge välling.. men när vi inte hade dom vanliga rutinerna så ville hon inte ha välling..

in i bilen köra till dagis å typ nästan slänga av henne där.. var så stressad.. lämnade henne 8.50... 9.15 skulle jag vara på ams.. inte nog med det så lös bensinlampan.. fan med.. tvungen å tanka.. hällde bara i några liter här i kvibille då jag har volvo kort å alltid tankar i stan.

ringde Helene min jobbcoach å sa att jag eventuellt kommer några min försent då vi inte kommer in för det är låst överallt.. det var ingen fara sa hon.. hon skulle öppna för mig när jag kom :)

men jag hann i tid sån tur va.. men var ju lite tung på gasen så det gick undan.. fy på mig haha

nu sitter man här å snart dax å hämta felicia.. vid strax innan två.. men totte får ta det idag när han e hemma.. brukar turas om.. dock alltid jag som lämnar då han jobbar eller sova för att han ska jobba men hämtningarna tar han om han är hemma :)

blir kanske en uppdatering ikväll sen

Kommentarer
Postat av: maria

tack det är precis så det ska vara, de jag menar är de jag trodde var mina nära vänner, kramen!

2009-05-26 @ 14:35:09
Postat av: Jessica

halå snutt, klart jag läser din blogg men det vet du ju redan... dock inte de senaste dagarna men de vet du ju redan varför=)

Lycka till på bilbingot nu...

Kram

2009-05-31 @ 19:29:18
URL: http://yezzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0