IKEA here we come :)

satt bara här i soffan å så tänkte jag: nä idag ska jag och felicia till ikea..
pratade med martina på msn å frågade om hon hade lust å hänge med.. visst hade hon det..

drog till ikea i göteborg.. skulle köpa säng å madrass till flisan.. sängen fanns i helsingborg men inte madrassen :(

hittade ju en massa annat också..ett bord å 2 stolar till felicia :) jättefint
jag fick en ny kudde.. tyg till tvättstugan så jag kan dölja trådbackarna :)

å en massa annat.. var med nöd å näppe vi fick in det i bilen å att alla kunde åka med hem..haha..

efter ikea käkade vi glass innan vi styrde bilen hemåt..

Felicia förvarade martinas nycklar i sin ficka på klänningen.. fick även 2 kr som hon var väldigt rädd om..

väl hemma så stoppade hon pengarna i brevlådan haha.. å vaktade den väldigt noga hehe..
jag tog ett steg närmare brevlådan.. NEEEEJ MAMMA BACKA!!!!!

jag å martina började gapflabba direkt.. lät så himla skoj..

packade in allt i huset å började sätta ihop felicias säng..
hon var med å hjälpte till..

bäddade sen den å felicia somnade gott i den efter en flaska välling.. :)

bild kommer sen på sängen :)

nä nu kallar sängen

natti natti


Kommentarer
Postat av: Mia

eftersom han slutar kvart i ett på dagis så hinner han inte sova där, utan får sova hemma istället. så han sover kanske mellan halv två till tre, halv fyra. Har varierat och testat att skippa dagsvilan helt också men han blev så övertrött den dagen. Vet inte riktigt hur vi ska göra.. =S

2009-06-04 @ 08:09:57
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Mia

jag brukar väcka honom då och då. så att han sover högst en timme. Men han blir på så förbannat dåligt humör då.. =/



alltså, han är trött, det märker man. vi brukar gå och lägga honom runt åtta.

Men jag ska testa vidare och idag har jag bestämt mig för att väcka honom efter 30-45 minuter. hoppas på att han inte blir alltför arg.. =)

2009-06-04 @ 09:53:36
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Hm, jag har inte avslutat med dig på bdb? Står de' det? För du fanns inte på min lista nu när jag tittade. Får väl skicka ny ansökan då.. :S

2009-06-04 @ 11:08:05
URL: http://jasas.se
Postat av: Anonym

Hej hopp!

Nu är det min tur att lämna en hälsning.

Är nyfiken på sängen...vi var också på IKEA idag...kikade lite smått på säng till Amanda, men hittade inget vi föll för så direkt.

Har du någon du kan rekommendera?

2009-06-14 @ 23:12:18
Postat av: Mia =)

Ja den verkar ju skit bra, vi hade också sån när vi var små=) Och jag tror att lilla Nova kan vara road av den när hon blir lite större för hon är rätt vild=)



2009-06-24 @ 20:12:35
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia =)

Hehe jag håller helt & hållet med dig Jenny! =)

Onödigt att göra såna påhopp, dom säger så mycket, att dom inte vet vad dom snackar om. =)



kramar

2009-06-30 @ 10:21:32
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0