dax att uppdatera kanske ;)

var så längesen jag skrev här.. dax att göra det nu hehe

vad har hänt den senaste tiden.. svårt att komma ihåg allt..

solen har ju varit framme här i många dagar nu.. vi har varit på stranden.. å badat.. spelat minigolf
å ätit glass.. har varit jättemysigt å VARMT :)
men man ska inte klaga nu när värmen äntligen är här..

i lördags åkte jag å martina till gekås.. vår efterlängtade tripp.. som vi planerat i månader..
mötte upp jessica som bor i värnamo..
shoppade å shoppade.. gick loss på drygt 4000 kr..  men är nöjd med mina köp

hade planer på att köpa vinteroverall till felicia men fanns inga fina.. så får vänta till hösten...
höstjacka har jag köpt till henne på polarn å pyret för några veckor sen..

passade på när det var rea.. för skaljackorna är inte billiga.. kostar ju 800 kr.. så jag var nöjd när jag fick den för 550..
hittade även en passande höstmössa också :)

väl hemma från gekås strax efter halv 5.. kan säga att vi åkte kl 6 från halmstad..  så var verkligen en heldag..

hemma igen då var det stressigt.. skulle ha gatufest kl 17.. totte hade handlat sallad å grillad kyckling.. fixade det å kokade lite pasta.. ut på gatan strax efter 17..

var skitskoj.. alla som bor här var med.. utom 2 hushåll.. ena grannarna var bortresta å dom andra sjuka..

folk drack å hade roligt.. själv dricker jag inte alkohol... inte mer än 2,25 % cider.. skulle det hända felicia nåt vill jag kunna köra.. å vara klar i huvudet.. vill inte skämmas inne på sjukhuset om man kommer in där full..

folk blev fullare å fullare.. en granne söp sig riktigt full.. hennes man också men det märktes inte lika väl på han som henne.. å så hade dom båda barnen med.. tycker inte om sånt.. men alla gör som dom själva vill..
hon var så full så hon kunde inte stå på benen.. fumlade å hade sig.. visste inte var hon hade barnen när hon lagt dom i sängen 5 min tidigare.. fy skam alltså..

totte blev med dragen å pratade med toastolen på natten så han fick sova i soffan..haha.

var roligt dagen efter när man möttes ute på gatan å alla såg jättesletna ut.. å mådde skit.. jag var pigg å mådde kanon hehe..

på söndagskvällen sen var jag å martina å spelade bilbingo.. mina föräldrar var också där.. pappa vann i vanlig ordning.. fick dela på 5000 med 2 andra.. inte fy skam inte..

vi vann inget.. :( som vanligt..

igår spelade vi minigolf med martina å åt glass :)

idag var jag sista dagen på af.. e med i en grupp som får hjälp av 2 coacher..

totte lägger sten för fulla muggar.. är så duktig så.. kämpar.. blir förbannd å svär över stenarna, slår lite på dom å sen är det bra.. haha..

nä ut å ta en cigg å kolla på när totte sliter hehe.. sen fortsätta greja lite här inne..

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Härligt med Gekås :D Fast jag har ingen lust att åka dit, än, men det kommer väl soon :)



Känner du någon Pia och Jonny? Det är mammas kusin + man som bor i Kvibille. Bor i ett rött hus och har jakthundar. Precis bakom affären bor dem, typ.

2009-06-30 @ 20:32:51
URL: http://jasas.se
Postat av: Mia

Ja det är superskoj när det går framåt. Ja på körskolan har dem B uppkörningar. =) Så jag ska göra den. längtar som tusan nu efter mitt körkort.

Allt bra?



kramar

2009-07-12 @ 23:23:11
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Hej.

Tack för tipset.

Oturligt nog var jag där för 2 veckor sedan och missade det och svägerskan var där häromdagen och stod och höll i ett men köpte det aldrig :(

2009-07-20 @ 18:45:19
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Soya ★

Åh nej vilken otur!

Får hoppas Stella får ett i födelsedagspresent. Ingen aning vad vi ska köpa henne dock :S

2009-07-21 @ 22:27:20
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: j a s a s . s e

Dags att uppdatera snart igeeeen! :D

2009-07-24 @ 00:10:03
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0