Totte fick ett ryck idag hehe

han ville till GÅKÅS :D inte mig emot direkt.. sa att jag inte har pengar så du får betala haha..

gjorde lite fynd.. slutnotan slutade på 4000 kr  för totte :) den billigaste gåkåsresan för min del NOLL KRONOR :)

fick tag på ett tält till felicia.. som jag bad maria å tony köpa i tisdags men då var det slut :( men nu så är det också inhandlat till hennes 2 årsdag :)

hittade lite kläder till stumpan, 3 par byxor,1  tröja,3  pyjamasar, stumpbyxor, strumpor, baddräkt, UV baddräkt till nästa år.. badrock å vinterjacka med termobyxor.. glömde dock å kolla på mössa å vantar men ska ju dit i höst igen så...

sist jag var där när skattepengarna kom så köpte jag upp ett lager med våtservetter, tyckte det var billigt med 40 kr för 2 paket natusan.. nu hade dom 4 paket för 49 kr.. så det blev 12 paket.. så nu har vi så vi klarar oss ett tag :D

träffade grannen där med skoj ju.. en granne till var också där fick jag reda på stötte dock inte på henne... var ju så mkt folk.. trodde halva sverige var där.. fick parkering längst bort.. slapp iaf köa in..

felicia ska ha ett stort beröm för hon skötte sig utmärkt :)

nä nu ska jag lägga mig, upp tidigt imorgon å åka till mormor å morfar :)




tältet :)




termobyxorna :)




jackan :)




jacka från polarn å pyret.. höstjacka å även nästa vår :)




å en matchande mössa :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi har köpt exakt samma jacka till Amanda och matchande mössor (en till dagis och en hemma).

Fyndade också på rean.

:-D

2009-07-27 @ 14:42:57
URL: http://mammainthecity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0